FAQ

Frequently Asked Questions

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Chętnie odpowiemy na każde pytanie. Na niektóre z pewnością znajdziesz odpowiedź w tym dziale.

Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu bagażu podstawowego oraz bagażu podręcznego:
a) bagaż podstawowy – przewożony w luku bagażowym o wadze do 30 kg w formie dwóch toreb podróżnych miękkich lub jednej walizki o pojemności do 95 l.

b) bagaż podręczny – o wadze do 5 kg oraz wymiarach pozwalających na umieszczenie pod siedzeniem i nie utrudniających swobody podróży pozostałym pasażerom.

Tak, nadbagaż jest dodatkowo płatny: 40 zł za jedną sztukę dodatkowego bagażu. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odmowy przewiezienia nadbagażu ze względu na ograniczoną pojemność luków bagażowych. Zamiar transportu nadbagażu należy każdorazowo zgłosić obsłudze przy składaniu rezerwacji.

Optymalnym terminem jest złożenie rezerwacji 7-14 dni przed planowanym wyjazdem. Wyjątek stanowią terminy przedświątecznych przejazdów do Polski i poświątecznych wyjazdów z Polski – ze względu na ograniczoną ilość miejsc zalecane jest wcześniejsze dokonywanie rezerwacji.

Tak, każde wyjazdy są potwierdzane telefonicznie w dniu wyjazdu oraz podawana jest planowana godzina odbioru pasażera. Wyjazdy z Polski potwierdzane są w dniu wyjazdu w godz. 11:00-12:00 (wyjątek stanowią wyjazdy niedzielne – potwierdzane w soboty do godz. 19:00). Z kolei wyjazdy do Polski zawsze potwierdzane są w dniu wyjazdu w godz. 15:00 – 16:00.

Tak, opłata za przejazd może zostać uiszczona gotówkowo u kierowcy lub w formie przedpłaty przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy (Numer konta: 70 1020 3668 0000 5202 0011 6855). W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko pasażera oraz datę wyjazdu.

Tak, pasażer objęty jest ubezpieczeniem od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) Przewoźnika. Ubezpieczenie obejmuje następstwa nieszczęśliwego wypadku, który wystąpił bezpośrednio podczas poruszania się pojazdem po drodze oraz podczas przebywania w samochodzie w trakcie zatrzymania lub postoju. Inne zdarzenia losowe, powodujące uszczerbek na zdrowiu pasażera, powstałe poza busem nie są objęte ubezpieczeniem.

Nie. Mając na uwadze dobro zwierząt, należy pamiętać, iż na trasach międzynarodowych powinny być przewożone w właściwie dobranych gabarytowo transporterach, które zagwarantują im wygodę i bezpieczeństwo.

Transport zwierząt w przestrzeni pasażerskiej zagraża bezpieczeństwu osób znajdujących się w pojeździe oraz jest niemożliwy ze względów higienicznych (np. uczulenie na alergeny zwierzęce współpasażerów).

Masz pytania? Chętnie odpowiemy!

Zapraszamy również do skorzystania z zakładki FAQ – najczęściej zadawane pytania.

Kompleksowa obsługa

Nasza Oferta